0
košík je prázdny

Už len 40,0 € do
dopravy zdarma

Reklamácia

Máte problém s Vašim elektronickým obojkom alebo iným zakúpeným tovarom? Je nám to veľmi ľúto, ale verte nám, že sa Váš problém pokúsime vyriešiť čo najrýchlejšie a k Vašej spokojnosti.

Pri reklamácii prosím postupujte podľa nášho Reklamačného poriadku.

Reklamácia nie je nikdy príliš príjemná, ale aby sme Vám reklamáciu čo najviac uľahčili, prinášame Vám našu službu "Reklamačný asistent".

Ako "Reklamačný asistent" funguje?

  1. Informujte nás o Vašom úmysle tovar reklamovať na emailu info@elektronickeobojky.sk  alebo telefonicky na čísle +421 221 201 059 . Niektoré problémy je možné vyriešiť len telefonickým rozhovorom. Môže sa tak predísť posielaniu zásielok
  2. Prpravte zásielku s tovarom do vhodného prepravného obalu, k tovaru priložte popis závady a kopiu dokladu o zakúpení.
  3. Zásielku odovzdáte na akejkoľvek pobočke Zásilkovny a obsluhe nahlásite tento kód: 96211547. Zoznam pobočiek vo Vašom blízkom okolí nájdete tuV prípade neoprávnenej reklamácie bez predchádzajúcej telefonickej alebo emailovej konzultácia je cena dopravy 2 €.
  4. Potom čo zásielku obdržíme, vybavíme čo najrýchlejšie Vašu reklamáciu.

Nemáte záujem o využitie "Reklamačného asistenta"?

Pokiaľ nemáte o využitie "Reklamačného asistenta" záujem, pošlite nám reklamovaný tovar na adresu uvedenú nižšie.

Keďže sa naše produkty obvykle skladajú z viacerých častí a zvyčajne sa nedá určiť ktorá časť spôsobuje problém, posielajte chybný tovar kompletný. Pri výcvikových obojkoch je nutné zaslať vždy prijímač + vysielač + nabíjačku, pri ohradníkoch vždy vysielač + prijímač + nabíjačky (nie je nutné posielať drôt). Do zásielky priložte faktúru a sprievodný dopis s popisom závady. 

 

Tovar zašlite na adresu:

Zásielkovňa.sk - Elektronickeobojky.sk
ID: 96211547
Kopčianska 92/A
Bratislava 851 01

V adrese je nutné uviesť ID 96211547 !
Zásielky zaslané bez ID alebo na dobierku nebudú prevzaté!